19 är bra tralalalal

I fredags hade jag fredagsmys i Arneland med min finaste, vi såg film och pussades och kramades. I lördags så begav vi oss med skoter till Sikfors där vi var och kollade på när Marcus, mfl, hoppade med skidor. På kvällen så åt vi en gomiddag som bestod utav plankstek och efter det så bakade jag och Nikke en chokladtårta. På söndagmorgon så blev jag uppvaktad med sång och fika på sängen och festligheterna fortsatte sedan kl 2 när det kom lite folk och fikade. Det var hur trevligt som helst! När alla hade farit så chillade jag och Nikkepikke ett tag innan vi sedan for till Öjebyn och käkade på Pit Stop. Kan inte påstå annat än att det har varit en grymt mysig och bra helg. Tänkte slutligen bara säga att det inte är någon som helst skillnad på att bli 19 år, men ändå lite kul är de ;)
 
 Photo: Idag spelar vi hockeyspel! @nioklas  @johanander  @ccjjohanssonn
Photo: Födelsedagsbukett från finaste Ida #flowers#bestfiend#loveu
Födelsedagsbukett från världensbästa Ida♥
Photo: Grattat frida med fika på säng med tårta som hon o nicke gjort...snart kalas igen..Grattis älskade dotter :-)
 
Nu ska jag snart hem och mysa i min onepiece och mina vetetofflor, kanske lite tårta också. Pussshejleverpastek

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0