Han fattas mig

Här sitter jag i sängen, alldeles ensam och övergiven, i min killes tröja. Det går inte med ord att beskriva hur mycket jag saknar Niklas, vill bara att han ska komma hem och ge mig en gosekram nu. Blir inge bättre när jag tänker på att det inte ens har gått en hel vecka än, och att han ska vara borta en hel till. Tror att jag får plocka fram min nalle så att jag har någonting att krama åtminstone. 
 
Solade som sagt idag med mamma, har ändå lyckats få till lite färg. Men tror dock att jag ska vänta till nästa vecka innan jag solar nästa gång. Förutom solningen så har jag bara legat i soffan framför tvn, har verkligen ont i min högra arm. Hoppas på att det är bättre imorrn så att jag och pappa kan bygga lite båt.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0