I Belong With You, And You Belong With Me

Igår blev det stan, en fika och solning med mamma. Hur mysigt som helst! Älskar min mamma. Sen hant jag typ bara komma hem innan jag åkte in till stan igen med några pojkar. Vi såg äntligen Berättelsen om Pi, och den var lika bra som jag hade hoppats på. Roligt var det att umgås också, och inte bara sitta hemma som nån tok. Längtar ju nästan tills skolan börjar så att man ska ha någonting att göra på dagarna, skämt åsido, nä men vill bara få skolan överstökad nångång. Den tar ju aldrig slut! 
Inatt har jag sovit skitdåligt, beror nog på att Niklas inte är här. sover alltid som bäst med honom, jag vill bara att han ska komma hem och hålla om mig. 
Men jag känner mig ändå taggad på att åka till valls idag med Ida. Tvivlar på att jag kommer vara kung i backen, känns som att jag kommer slå ihjäl mig sådär lite lätt. Tur att pappa jobbar idag åtminstone, haha nä skojja, det kommer nog gå bra. 
Kör en liten update senare ikväll så att dom som vill får höra hur det har gått idag.
 
Dagens nötarlåt i mina hörlurar. The Lumineers – Ho Hey
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0