När Solen Går Ner

Kokade ihop en ny header som ni ser, vet inte riktigt än om jag ska ha kvar den. Måste isf koka ihop ännu en, så det får se ut såhär ett tag åtminstone. 
Linn som har hjälp mig att sätta in den och en massa sånt, så ett stort tack till henne! Tror att jag har lärt mig nu hur man gör. 
Hade snart tänkt lägga mig och sova, men först lite softisch musik. Håller även tummarna för att jag och mamma ska få fara och ta massage imorrn på havsbadet, det hade verkligen varit otroligt skönt. 
 
Fick också tillbaka min frågelåda, och eftersom att det inte är så många som läser denna blogg så vet jag att det inte kommer bli så många frågor. Vet egentligen inte varför den sitter där, men vill ni fråga nå, så äre bara göra det.
 
Tumblr_mfyrp7ywol1rwz7fwo1_500_large
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0