Only miss the sun when it starts to snow

Följde med Susanne och hämtade Nikke i lördags, hade sagt till honom att jag inte skulle följa med. Så det blev som en liten surprise typ. Har i alla fall myst med honom i helgen, och förutom att mysa så har vi åkt på kanis en sväng, eller jag åkte en sväng. 
Just nu känner jag mig sjukligt trött så jag tror det blir att göra en tidig kväll, har även ont i huvudet och i halsen. Hoppas på att det går över snabbt, ska ju och spela innebandy imorrn och då kan man ju inte vara sjuk.
Nä nu hade jag tänkt fortsätta med att göra ingenting, kanske springer ner och smakar på min kladdkaka som jag bakade såhär helt random på kvällskvisten. 
 
Lika cool som vanligt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0