Sju

Känner mig såhär lite extra glad idag, vet inte riktigt varför. Beror nog på att mina flickor ska komma och mysa med mig ikväll. Längtar lite smått. Har nyss åkt lite epa, fick även köra och nog kan man säga att jag var king som vanligt. Kan nog erkänna att det bor en liten pojke i mig också.
 
Sitter och studerar min mage lite då och då, är så rädd att min bruna färg ska försvinna om jag inte solar nå. Men ska spara mig till tisdag åtminstone! Nu låter jag som värsta solfreaket, men det är jag inte, i promise. Vill bara vara lite lagomt brun och eftersom att jag har varit typ vit så krävs det några solningar innan jag är nöjd. Har ju tid nu när en lektion har försvunnit på mitt schema. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0