Sometimes people have to cry out all their tears to make room for a haeart full of smiles

Inte undra på att jag mår dåligt, har ju tydligen skaffat feber också. Räknade lite snabbt ut att jag inte har haft feber på typ två år, fast förra gången mådde jag då sämre. Kan nog ha berott på körtelfebern och halsflussen som härjade i min kropp, glad att jag slipper det åtminstone. 
 
Ligger just nu och ser one tree hill, nog har man saknat de programmet. Borde egentligen styra upp ett cv och min engelskauppsats nu, men jag känner mig alldeles för seg för de. Hade tänkt vara hemma från skolan imorrn men på kvällen ska jag till havsbadet och försöka styra jobb, och då måste man ju vara pigg och alert. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0