Jag kommer alltid att finnas här för dig.

Jag längtar till  Augusti när jag har mitt sista pass på mitt nuvarande jobb, som jag just nu inte trivs alltför bra med. Jag längtar till Augusti när jag och Niklas får flytta ihop i lägenheten tillsammans och vi äntligen får bli sambos.
Jag längtar till Augusti när jag och Niklas har planerat en massa roligheter och jag äntligen har tid att göra någonting. 
 
Det finns så sjukt mycket jag längtar till just nu och jag hoppas verkligen att tiden går snabbt och att jag hittar något annat jobb till hösten. Har gjort mitt cv klart, men jag har ännu inte delat ut något. Så det måste jag göra väldigt snart känner jag! 
 
Förutom att jobba så spenderar jag så mycket tid jag kan på att umgås med min finaste kille eftersom att han är den som får mig att klara mig igenom hela jobbsituationen. Han peppar mig och stöttar mig på alla sätt och vis, han gör mig glad och jag känner mig hel när jag är med honom. Därför hoppas jag att du förstår Niklas, att jag alltid kommer att finnas här för dig så som du finns för mig. 
 
Hihi min gullegris för länge sen, tror till och med att det är första bilden som jag har på min snygging. 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0