Min Pojkvän..

..är inte riktigt som alla andra pojkvänner. Ibland kan han vara riktigt jobbig och irriterande. Han är väldigt duktig på att retas också, när han gör det brukar jag bli arg. Men även fast han ibland är jobbig eller retig så är han den finaste människan jag har träffat och att han är min gör saken bara bättre.

Niklas är min absolut bästa vän, för honom kan jag berätta allt mellan himmel och jord och jag litar på honom till tusen. Han finns alltid där när jag har det tungt och jobbigt och jag försöker finnas där för honom på samma sätt.

Det är dom små grejerna han gör som får mig att älska honom ännu mer. Bara att hoppa med stolen lite extra nära under frukosten och finnas där när det känns supertungt att åka till jobbet på morgonen, det är kärlek för mig. Godnattpussen och orden "Jag älskar dig" varje gång man ska lägga sig är det finaste jag vet.

Jag vet att jag inte alltid är lätt att vara med och att jag kanske är lite dålig på att visa hur mycket jag älskar dig, men jag älskar verkligen dig Niklas Lundkvist och det är dig jag vill spendera resten utav mina dagar med. Om bara två veckor så kommer vi bli sambos och det är de enda jag kan gå och tänka på, jag längtar så otroligt mycket till att få mötas utav jobbiga dig varje dag.
Det enda jag kan tänka på när jag inte är med dig, det är att få vara i dina armar och få en nikkekram.

Varför min pojkvän inte är som alla andra pojkvänner, det beror på att han är min och att det är jag aom älskar honom mest av allt.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0