Onsdag

Idag är det onsdag och jag kan för en gångs skull säga att dagen har gått väldigt snabbt. Det har varit rätt så mycket folk idag så jag har hela tiden haft någonting att göra och på grund av allt folk vi har haft så känner jag mig helt slut just nu, har även fått ont i halsen så jag är rädd att en förkylning kan vara på g.. därför ska det bli skönt att få vara ledig imorrn. 
Det där hoppas jag på att få lära mig i Januari när jag och Nikke planerar att åka till Bali och stanna där i ungefär tre veckor, det enda som står emot är att plånkan kanske säger nej.. Men då vill jag åka någon annanstans! Jag vill bara resaresaresa och i september får jag lära känna kroatiens stränder i en vecka med min mor. Längtar! Puss hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0