.

Idag har jag inte gjort någonting alls, har haft riktigt tråkigt faktiskt. Eller jag bakade faktiskt en sockerkaka och det är väl typ det enda som har hänt idag. Tror att jag ska ta och gå ut en sväng på en liten stund, har heller inte börjat på mitt CV så det ska jag också göra. Är också lite ledsen eftersom att min bil inte mår nå bra :( den funkade så himla bra där ett tag och vi kom riktigt bra överens! Men nu har det börjat läka kylarvätska från den.. Så vi får se vad som händer. 
 
Jag vet att jag väldigt ofta skriver hur mycket jag tycker om den här pojken, men det är bara för att jag tycker om han väldigt mycket plus att jag bara tycker om att skryta om hur himla bra han är. Känner att jag kommer sakna honom i natt när det är första natten på länge som jag ska sova själv. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0