För jag har tagit studenten!

Nu har jag äntligen tid att göra ett ordentligt inlägg med bilder och allt. Vi börjar med bilder från Turkiet eftersom att det inte har blivit så många såna än. Jag har ju redan skrivit vad vi gjorde så då räcker det med bilder. 
 
Fler än så orkar jag inte lägga upp, men det kommer säkert ploppa upp fler lite här och där! 
 
Studentveckan var verkligen rolig och vi hant med hur mycket som helst, har dock inte så mycket bilder på det utan nu så hade jag tänkt visa några bilder från balen. Bilderna som inte är tagna på någon strand har Linn tagit! 
 
 
Det var lite bilder från balen. Kan faktiskt säga att jag kände mig riktigt vacker, lite som en prinssessa. Det var verkligen en helt perfekt dag och den slutade inte helt fel heller, just innan vi skulle åka iväg härifrån på dagen så ringde vi och bokade hotellrum. Så då fick man njuta utav grymt sköna sängar och underbar hotellfrukost.
 
Då går vi vidare till den mest speciella dagen på hela veckan, studentdagen. Även här har linn varit jättesnäll och tagit bilder men dom är tyvärr på andra datorn.. Så då får ni bara några bilder från mobilen och några från Nikke istället!
 
 
Jag har som fortfarande lite svårt att förstå att allt det här har hänt, jag tror att det kommer kännas lite mer på riktigt till hösten när alla börjar skolan och man själv inte gör det. 
 
Även fast detta är det jag har gått och väntat på och längtat till hur mycket som helst, så känns det ändå sjukt konstigt och tråkigt när jag tänker på att människor som jag har träffat varje dag under 3 års tid, inte längre kommer att vara där vid min sida varje dag. Men samtidigt som jag bara vill vrida tillbaka klockan och göra om allting igen, vet jag att det är dags för någonting nytt. Den 7 Juni 12.04 sprang jag och mina klasskompisar ut tillsammans genom strömbackaskolans dörrar och det är en dag jag alltid kommer att minnas. Jag ser fram emot allting nytt som jag kommer att kunna uppleva nu när jag inte behöver gå nå skola längre, jag ser fram emot att få flytta ihop med min finaste pojkvän. Jo ni läste rätt, jag och Nikke har äntligen fått en lägenhet som vi ska få flytta in i i augusti någon gång. Känns helt underbart! 
 
Nu ni är detta inlägg slut för nu ska jag åka in till staden med Linn! Pusshej.
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0