Måndag.

Hejsan! Har varit ledig ända sen torsdag och ska inte helller jobba någonting förens på torsdag. Det kändes faktiskt ganska skönt att få smälta allt som har hänt lite grann. Men jag känner mig fortfarande inte nå bekväm med jobbet än, känns inte som att jag kan någonting och alla förväntar sig att jag ska kunna allt nu och det känns skitjobbigt. Därför ser jag inte alls fram emot torsdag, eller onsdag för den delen när jag måste till havsbadet på min lediga dag för nå möte. Men nog om jobbet!
 
I helgen så har jag bara myst med min fina kille och vi har tagit det ganska lugnt eftersom att båda har dragit på sig nån förkylning. Vi var dock en sväng till Luleå i lördags och shoppade våra första grejer till lägenheten, vilket kändes rätt bra faktiskt:) att få flytta ihop med Niklas och få vara ledig och göra någonting kul är det enda som driver mig framåt just nu! Igår var vi även till stan en sväng och kollade på soffor och det är mycket möjligt att vi har hittat en som vi tycker om, vi får se helt enkelt. Jag längtar supermycket i alla fall! 
 
Idag har jag nog inte tänkt göra alltför mycket, bara ta det kungt och kanske styra upp mitt CV lite grann så att jag kan gå och söka något jobb som jag kan ha till hösten. Tror även att min kille skulle komma hit, vilket gör allting mycket bättre.
 
 
När jag är med dig så känner jag mig som världens lyckligaste tjej. Du finns alltid där för mig när jag behöver prata med någon, du är min bästa vän. Jag älskar dig Niklas Lundkvist. 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0