STUDENTVECKAN 2013

Har inte hunnit skriva någonting här alls sen vi kom hem ser jag nu! Men för att summera resan lite kort eftersom att jag snart ska åka iväg på nya äventyr så kan jag inte säga annat än att den var  riktigt grym! Vi var på hamam, solade, badade, dansade och drack goda drinkar. Kunde inte ha blivit bättre med andra ord. Bilder får ni lite senare eftersom att jag nu ska iväg till hamnviken och umgås med min klass och ikväll så klär jag och Ida ut oss till nå riktigt kul innan det blir partaj. Kommer mest troligt skriva mer imorrn och då kanske ni får bilder från resan, pusshej! 
 
Två dagar kvar till BAL! = GLAD TJEJ
Fyra dagar kvar till STUDENTEN! = SUPERGLAD TJEJ
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0