Bra dagar

Hade grymt kul i Luleå igår med Ida och Emma, även fast jag inte fick med mig lika mycket hem som jag hade planerat. Det var väl egentligen ganska bra att jag inte brände så himla mycket pengar. 
När jag kom hem så var min faster och hennes man från Stockholm här och skulle äta middag med oss. Det var jättekul att få träffa dom eftersom att det var väldigt länge sen sist. Efter middagen, och efterrätten så klart, så for jag in till stan och mös med Tova. Vi åt lite godis och såg Scary Movie. 
 
Idag så är det grymt dåligt väder, hade tänkt åka skidor men tror jag skiter i det och tar tag i lite pa istället. Ikväll blir det mys i Bergsviken. Vill verkligen inte att lovet ska ta slut! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0