Livet leker och Frida är glad

 
Här har det inte alls blivit någon uppdatering i helgen vilket kan bero på att jag har varit i fjällen och myst.
Det gick i alla fall bra på vårdcentralen i fredags. Har fått nån medicin mot inflammation och svullnad som jag ska äta några dagar och det har faktiskt blivit mycket bättre.
Lägenheten som vi var och kollade på var grymt fin också, jag hoppas verkligen att vi får den. Skulle vara helt underbart.
 
Nu så har vi hål och jag och Emma sitter i en datasal och slår ihjäl lite tid. Kollar på studentkläder samt lite tillbehör till min balklänning, hittade en supersnygg ring som jag sitter och funderar på om jag skulle ha beställt. Vi får väl se. Ikväll ska jag plugga lite psykologi och även mysa med min underbara kille. Känner att livet är ganska bra ändå just nu eftersom att jag räknade ut att det inte ens är 50 vanliga skoldagar kvar innan denna tid på strömbackaskolan är över. Även fast jag längtar hur mycket som helst så kommer det samtidigt bli lite tråkigt och annorlunda. Det känns extra jobbigt eftersom att jag inte vet om jag har något sommarjobb eller nå än. Jag går och hoppas på att dom ska höra av sig antingen från coop eller stenvalls, så vi håller tummarna.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0