Måndag

Insåg just att det här kommer bli första natten på typ 6 som jag sover utan min kille, vilket inte känns så bra. Någonting mer som inte känns så bra är att jag idag fick veta att jag fick ig på en uppsatts som jag kämpade med för ett tag sen. Blev arg och ledsen eftersom att jag tyckte det var skitdåligt utav min lärare att ge mig ig på hela uppsatsen när det inte alls var nå stora fel egentligen. Men skitsamma. Önskar att Niklas var här, för han är verkligen världens bästa pojkvän och jag kan inte med ord beskriva hur mycket han betyder för mig. Älskar dig! 
 
Har också bestämmt mig för att jag ska tatuera mig, förhoppningsvis nästa vecka! pusshejs.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0