1 Maj är det idag och samtidigt är det 23 dagar kvar tills vi åker till Turkiet!

Kvällen blev ändå lyckad igår, det blev som sagt väldigt roligt när jag väl kom dit. 
 
Vi började kvällen med grillning och lite bus hos Jocke och senare på kvällen så for vi in till Öjebyn till Sanna och slutligen for vi till kalles. 
 
Idag har jag och Nikke bara myst på, både inne och ute i det sköna vädret. Vi gick upp till älvsbyvägen och kollade på alla motorcyklar som for förbi och sen har vi bara tagit det lugnt. Han for för en liten stund sen och nu hade jag tänkt ta tag i lite plugg. 
 
Bara för att Niklas är den finaste personen jag vet, så får han vara med på många bilder. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0