2013-05-18

Har varit grymt kul att få spendera lite tid med Tova, hon får mig alltid på så mycket bättre humör. Igår kväll pratade vi verkligen om allt och inget, vilket verkligen behövdes för lilla jag. Sen gick vi int till stan, köpte lite gotta, gick hem (vi fick skjuts av gustav halva vägen) och såg film. Imorse när vi vakna så satte vi oss på våra hojjar och cyklade iväg till stan. Innan jag slutligen skulle cykla hem så hant jag förbi ica och fixa lite grejs till ikväll när det är dags för eurovision night i sommarstugan med fina personer. Hant även träffa Pontus innan jag for och hälsa på hans gullehund. Nu har jag nyduschat och snart ätit upp det sista utav mitt godis och har ingen aning om vad jag ska göra. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0