Idag är det ingen bra dag

Jag har slut på ideér till min skitberättelse och jag är så otroligt less på allt som har med skolan att göra, jag vill bara kräkas. Känner mig stressad över allt och jag är trött och slut, kan det inte bara ta slut nu. Varför kan inte allt bara flyta på som ett rinnande vatten, varför ska allting vara så svårt? 
 
Även fast det känns hur skönt som helst att man kan räkna ut på fingrarna hur många dagar det är kvar tills allt det här är slut, så känns det bara jobbigt. Glad är jag över att ja har fått jobb, men ledsen är jag över att jag inte kommer få någon som helst tid till att göra någonting roligt. Är jag verkligen redo för att ta klivet in i vuxenlivet? Jag börjar faktiskt tvivla nu.
 
 

Kommentarer
Postat av: HIhi

ÄLskar dig bara så du vet det ;)

2013-05-06 @ 23:04:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0