Inget mer tal!

Gjort bort talet idag och jag är faktiskt rätt nöjd med hur det blev i slutändan. Lyckades få ihop mina 4 min och jag kände mig inte alltför nervös. Tråkigt att nervositeten börjar släppa nu i trean.. Har även fixat balbiljetter och nu känns det nära, åker ju till turkland nästa fredag!!
 
Nu när jag sitter och ska skriva på min power point så var allting som jag har skrivit tidigare idag borta, så nu blev jag tvungen att skriva allting en gång till. Så ingenting nytt blev det för nu måste jag snart fara till havsbadet och göra någonting som jag inte vet vad det är.
Ikväll kommer iaf min älsklings kille hem till mig, så då får han hjälpa till och skriva. Brabra.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0