Om 4 dagar sitt jag och mina två favoriter på planet till Turkiet, SHIET!!

Ja ba sitter här och myser liksom, med glass och allt! Fick ihop typ 2 sidor idag på mitt filosofiarbete och det känns grymt, nu är jag verkligen på g! Hade tänkt skriva lite nu när jag kom hem också, men jag fastnade framför lite OTH och glass istället. NOMNOM. Hade tänkt försöka lura hit min pojkvän också, då hade dagen slutat perfekt. Så komsi komsi min fina så får du glass:)) 
Vi hade iaf jättemysigt igår, jag och Nikke. Vi gungade och åt mjukglass i solskenet och mös gjorde vi också såklart. Nu ska jag äta lite mer glass och vara lite duktig. 
 
Idag kör jag på en Nikketröjja, konstigt uppsatt hår och inga byxor.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0