Shiet, 12 dagar kvar!!

Glömde skriva att pappa fyllde år i onsdags och mamma i torsdags. Så dom firade vi med födelsedags fika här hemma hos oss med mormor och morfar och Anders Ewa och Linn och Niklas såklart! På kvällen så bjöd jag, Johan och Nikke, mamma och pappa på trerättersmiddag som blev grymt god! 
I fredags så var jag och Nikke till stan en sväng på dagen, vi for förbi wallstens och kollade runt lite. På kvällen blev det skräckfilm på bio, som att jag ångrade mig efter ett tag. Igår var vi ute och spelade lite kubb, cyklade och lite sånt. Sen kom även Rocky hit som vi ska ta hand om nu när famlijen Sundström är bortresta, rocky är då en stor men väldigt söt hund som tycker om att sitta i knät. På kvällen så for jag, Nikke och Hampe och bowlade. 
 
Idag så har jag städat på firman, varit ut på en långpromenad med pappa och Rocky, städat mitt rum och bytt sängkläder, varit ut och sprungit och just nu sitter jag och ser lite tv och hade tänkt börja skriva på talet.. blää är verkligen inte sugen på att hålla något tal. 
 
Jag känner att det kommer bli en händelserik vecka, men samtidigt jobbig. Ska som sagt skriva tal, göra en presentation och sen måste jag verkligen börja med filosofin som ska vara klar nästa torsdag. Imorgon så ska jag även och testa balfrisyren, det ska bli roligt men är samtidigt lite osäker på vad jag vill ha så det måste jag bestämma till imorrn. Nä nu ska jag antingen göra nå vettigt eller så inte. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0