Catching Fire

Hade det hur mysigt som helst i fredags med min finaste. Jag gick på stan under dagen medans han var på jobbet och sen när han var färdig så tog vi det bara lungt på hotellrummet innan vi gick ut på stan igen för att äta gomiddag och se bio. Catching fire, som vi såg, tyckte jag var riktigt bra! Det enda jag inte tyckte om var slutet, blev så otroligt arg... 
 
I lördags så steg vi vi upp kring nio för att hinna få  äta lite hotellfrukost innan vi skulle bege oss hem, nomnom säger jag bara. 
Vi for direkt till Arnemark för att få käka lite lunch hemma hos mig och för att fara och åka skridskor på tjärn. Det var kult. 
 
Igår så for vi förbi rusta en sväng och shoppade lite julpynt, sen gick vi ut på en promenad genom stan där det var skyltsöndag. Mamma och pappa kom förbi en sväng och fikade och sen gick vi ner på stan igen med dom. 
På kvällen så for vi till Älvsbyn för att städa. 
 
Idadg är det måndag och jag vet inte vad jag ska hitta på, ska nog käka lite frukost nu så får vi se sen. Har en del saker jag måste göra. 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0