Fina Dagar

I lördags så blev det party hos Johan i Borgfors. Det var faktiskt riktigt roligt, speciellt roligt var det när Tova följde med och att Sanna kom lite senare på kvällen. Som att jag tycker om dom tjejerna! 
I söndags så for vi först hem till Arne för att fira min bästaste och finaste pappa och sen for vi vidare till Älvsbyn för att fira Nikkes pappa. När vi kom hem så såg vi lite tv och mös innan vi gick och la oss. 
I går så sov jag rätt länge, städade undan lite i läggan och sen for jag hem till Arne. Jag och pappa gick ut en sväng och passade på rådjur och vi såg ett men vi sköt it nå. 
Idag så har jag varit ut och gått i det superhärliga vädret också har jag städat. Ikväll blir det förhoppningsvis innebandy! 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0