http://open.spotify.com/track/4N5TCcb3z1emeqmg5JCCI3

I fredags så had ejag och Nikke det riktigt mysigt, även fast det inte blev nå bowling eftersom att det var fullt. Vi gjorde riktigt god middag och såg film.
 
Lördagen bestod däremot av en tripp till ikea där vi köpte lite grejer till läggan, som till exempel en taklampa till sovrummet och bowling på kvällen. Nikke vann över mig med typ 4 poäng, men han är dock inte bättre än mig! 
 
Igår for vi till Älvsbyn så att jag fick städa på firman, vi hälsade även på Nikkes päron och mina päron. -sen avslutade vi dagen med lite solsidan, partaj och cafe bärs. 
 
Idag så har jag börjat städa lite i köket, luktar rätt dåligt ur kylen så jag har tänkt städa ur den och ikväll kommer Tova och äter middag med mig. Vi ska öven mysa i våra filtbyxor! Puss på er. 
 
Hihi mongon! Men dock en utav dom bästa dagarna i mitt liv, önskar att man kunde spola tillbaks tiden och uppleva den igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0