Prommis med fin tjej

Känns som att dagarna bara flyger förbi även fast jag inte gör någonting speciellt alls och nu är det snart dags för julafton och nyår. Nyår känner jag mig inte alls stressad över och jag har ingen lust att börja planera det just nu faktiskt. Även fast det är nära så är det ändå så långt bort. Dock så finns det en sak som jag alltid har velat göra varje nyår som har passerat och det är att åka upp på nåt berg så att man kommer riktigt högt upp, för att sedan kunna se alla raketer därifrån. Kanske är det år 2013 jag äntligen får uppleva det? 
 
Nä men tillbaks till november, idag så har jag fått massage utav mamma, vilket var hur skönt som helst och jag kände att det verkligen behövdes. Efter det så for jag till Sikan för att ta en ungefär två timmar lång, härlig prommis med Anna! 
Nu är det snart dags för lite käk och sen ikväll äre Greys. Imorrn så ska jag städa här i Arne och sen ska jag bege mig mot läggan. Puss och kram.
 

 
BESTISAR.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0