Fredag idag

Att gå på tjejkvällen var precis som jag trodde att det skulle vara, inget speciellt! Går på stan hela tiden känns det som och jag är less, spyless faktiskt. Köpte dock med mig underkläder hem, det var de enda jag kände att jag behövde lägga pengar på. 
 
Just nu är jag i Arne och har fixat med mitt CV, men arg blir jag när skrivaren bestämmer sig för att skriva ut min bild i grönt..... orkar inte med allt tjorv hela tiden. Får väl lämna ett CV med en grön Frida, det kanske är ett bra sätt att få dom att komma ihåg mig? Fast mest troligt inte. 
 
Innan jag for hit så var Gurra förbi en sväng och vi satt och snacka lite om allt möjligt. Kulkul! Nä nu ska jag gå ut en sväng tror jag, underbart väder! Pusshej
 
#Kroatien

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0