Här vet man då aldrig vad det ska stå

Hängde som sagt med Tova i måndags. Vi bara myste med gomiddag och disneyfilmer innan vi slutligen gick och la oss. Igår så åt vi på thai garden och gick runt på stan och kollade på lite grejer.
 
Senare på eftermiddagen så for jag hem till Arne. Spelade lite innebandy på kvällen också i Sikan, det var riktigt kult. 
 
Imorse så steg jag upp tidigt för att skjutsa Johan till skolan och nu har jag hunnit städa ur en massa hyllor i läggan, sjukt jobbigt med en massa papper som ligger och skräpar. 
Snart ska jag iväg och luncha med Ida, det ser jag väldigt mycket fram emot eftersom att det var ett tag sen vi träffades! 
 
BESTISAR
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0