Hej igen

Igår så gjorde jag inte alltför mycket, hängde i Arne och började måla vårat soffbord. Längtar tills det är färdigt! 
 
Senare på eftermiddagen så åkte jag med Pappa och Johan in till läggan. Jag städade undan lite grann innan jag tog en dusch och Ante kom och hälsade på. Bjöd på lite kaffe och fika medans vi pratade om allt och inget. Efter ett tag kom även Nikke hem och hängde med oss. 
 
Idag så har jag sovit rätt länge, ätit lunch, diskat och sett tv. På ett tag ska jag gå och få mitt hår färgat hos en frissa, helt gratis och allt, bara för att man ställer upp på att walka the runway on saturday liksom. Säger bara en sak, jag är nervös. Tur att jag har Tova med mig, det får mig lite lugnare i alla fall! Nä en bild på min nya färg kommer väl att dyka upp beroende på om det blir bra eller dåligt. Haha nä men see ya. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0