http://open.spotify.com/track/0GOCRWZJ0Gx5U4Pr2yDwDA

Då var den helgen över och jag har inte bloggat allt för mycket ser jag. Har väl haft för lite saker att skriva om. Nä men jag vet att jag var och jagade med farsan nån dag förra veckan, jo och i torsdags så var på kalas och firade Linn och Anders som fyllde år. Linn blev fjortis och Anders blev femtis, grattis än en gång till er <3
 
I helgen så har jag i alla fall varit och badat på havsbadet med roliga människor, varit hemma i Arne och krattat löv och bara hängt med brorsan lite grann. Har även myst med min finaste kille med lite film och gotta och bara tagit det lungt. 
 
Idag så har jag städat i läggan som har sett ut som en svinstia ett tag nu. Så det var skönt att få bort lite skit! Efter det så gick jag på stan med Emma en snabbis för att leta grejer till min halloween-outfit, vilket inte går så jättebra faktiskt.. Känns inte så jättebra att spendera en massa pengar på sånt när jag egentligen borde spara, men jaja får väl se vad det blir. 
 
Imorrn så åker jag till Arne, jag och pappa hade tänkt gå ut och jaga från morgonen. Så jag hoppas på att få skjuta min första fågel imorrn! Kommer väl med en update nån dag så att ni får veta hur det gick med det, haha. Pusshej
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0