Oct. 21, 2013


Som ni kanske såg så lyckades jag faktiskt med att skjuta en bird, vi hade en rikigt bra dag ute i skogen och det vill jag gärna göra nån mer dag.

Ehm, vad ska jag mer skriva.. jo jag var i Arne hela förra veckan och det var riktigt roligt. Städade och hängde med familjen.

I lördags så for jag och Nikke till Älvsbyn så att jag fick städa på firman och sen fick vi fika hos Christer och Susanne! Middag bjöd morsan och farsan på så där var vi ett tag in på kvällen och myste innan vi slutligen for hem och gjorde en tidig kväll.

Igår så gjorde vi väl inte alltför mycket, gick på stan en sväng, handlade lite mat och jag bakade lite grann också. Vi avslutade kvällen med lite solsidan, partaj och cafe bärs. Mysigt värre!

Idag har jag inget planerat annat än att jag tror jag ska åka till Arne och sova där eftersom att Nikke for imorse. Nä nu blir det lite soffhäng, pusshej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0