http://open.spotify.com/track/7iR5p8zShNtR7Cl9JcRQL7

Just nu känns väl inte livet alltför bra, jag känner mig stressad över att jag inte har någonting att göra under dagarna och stressad över hur allt kommer att gå. Det enda jag känner just nu är hur klumpen i min mage växer och hur otroligt trött jag är eftersom att den här klumpen verkar vara det enda jag kan tänka på just innan jag ska sova. 
 
Idag steg jag upp lite tidigare än vanligt (halv 10..) och begav mig ut på en powerwalk. Tänkte ta tag i mitt tränande nu när jag ändå inte har någonting att göra. Sen åkte jag in med pappa till stan så nu är jag i läggan och har hur tråkigt som helst. Så finns det någon som vill hitta på nå, hör gärna av er.
 
Har även klippt mitt hår idag. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0