Max Brinner idag och jag är trött

 
 
En bild från ferren i lördags och en bild från idag och som ni kanske redan har listat ut så var det fest i lördags. Först tacos här i läggan med Jenny och Danne, sen megastor fest i Norrfjärden på kvällen. Har även hunnit vara på bio och se en film vid namn The Conjuring, grymt läskig se ej, fått mitt hår färgat av min fina Niklas, samt tagit det väldigt lungt. 
 
Idag har jag äntligen varit på arbetsförmedlingen och skrivit in mig (har inte gjort det när jag har skrivit att jag skulle göra det, eller så har jag blivit hemskickad..). Var i alla fall grymt sksönt att få det bortgjort, nu saknas bara ett jobb. 
 
Annars så ska Linn komma hit efter skolan och vara med mig, det ska bli riktigt mysigt.
 
 

Kommentarer
Postat av: Mami

vilken fin ny design :) P&K

Svar: Tack Mami<3
Frida Andersson

2013-09-11 @ 21:30:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0