Nu e jag hemma

Igår så kom jag och mamma äntligen hem efter två försenade timmar.. Det var väldigt skönt vill jag lova, samtidigt som det var lite tråkigt ändå. Tillbaks till verkligheten liksom! 
 
Vi har i alla fall haft det riktigt bra, superbra väder och supertrevliga männniskor. Förutom att sola och bada så har vi hunnit få massage, varit ut på de två närliggande öarna och varit på snäckmuseum (det var mycket roligare än vad det låter som). Maten har också varit supergod om man nu jämför med Turkiet. Ska man sitta och jämföra med Turkiet så kan jag komma på rätt många grejer ändå, några saker var i alla fall att det var så sjukt mycket renare i Kroatien, dom var verkligen duktiga på att städa! Kranvattnet gick att dricka och människorna som bodde där var långt ifrån lika ''på'' som turkarna. Man kunde faktiskt gå längs shoppinggatan utan att bli dragen hit och dit. 
 
Det enda som kändes lite konstigt det var att vara utan Niklas, saknade honom lite då och då. Därför var det jättekul att komma hem igår så att jag fick pussa och krama han lite grann innan han for till Kiruna, vilket han nyss gjorde. Hade gärna velat pussa på han lite längre.. men det får jag göra på torsdag! 
 
Idag hade jag väl bara tänkt ta det lite lungt och sen på eftermiddagen så ska jag hänga med min Tova, tror vi skulle göra lite middag och så. Kommer bli skitkul! 
 
Bilder från resan kommer ni nog att få lite senare eftersom att jag inte orkar fixa med det just nu, så ha lite tålamod, hihi puss hej.
 
En bild på mig får duga idag.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0