Onsdag 18 September

Förstår inte riktigt varför jag inte tar mig tid att blgga när jag ändå inte gör någonting speciellt om dagarna. Att vara arbetslös suger riktigt hårt. 
 
Ja i fredags så kommer jag inte riktigt ihåg vad jag gjorde.. säkert nå kult. Däremot i lördags så var vi på fest hos Fanny och det kommer jag ihåg var riktigt roligt, kvällen slutade även på challenge. I söndags så tog jag och Nikke det väldigt lugnt hela dagen och senare på kvällen så spelade vi bingolotto och såg film. Det var riktigt mysigt. 
 
I måndags så var jag faktiskt till Luleå med Tova och shoppade lite grann, åt även sushi för första gången i mitt liv och jag kan ju inte påstå att det var speciellt gott! 
 
Hade även turen att få mysa med Nikke på eftermiddagen eftersom att han inte skulle iväg och jobba då. :)
 
Igår så steg jag upp rätt tidigt, låg i soffan ett tag innan jag for till Arnemark. När jag kom fram så åt jag och pappa köttsoppa (nomnom) och sen for vi ut och jagade. Vi gicik i nästan 2 timma i skogen och det var hur härligt som helst, dock ingen fångst även fast det var nära. 
På kvällen så for jag och Johan till Sikfors och spelade lite innebandy, kändes att det var ett tag sen man rörde på sig sådär mycket på en dag! 
 
Idag så har jag träningsvärk och jag vet inte riktigt vad jag ska hitta på, är inte sugen på att göra någonting alls faktiskt. Måste måla, men jag vill inte. 
 
4 Dagar kvar tills jag och Mamma åker till Kroatien!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0