You Make Me

Igår så hade jag och Tova det riktigt mysigt. Vi åkte nämligen till Svensbyn och gick upp till Eliasgrottan där vi satt ett tag och fikade och hade det jättetrevligt. Efter våran lilla utflykt så for vi in till stan och kollade runt lite innan jag slutligen skjutsade hem Tova.
 
När jag kom hem så hade min älskling fixat middag som bestod utav pasta carbonara, gottgott. Efter middagen for vi och spelade golf, ni kan ju gissa vem som pissade på vem! ;) 
 
Ligger fortfarande under täcket i soffan och glor på tv, lyckades dock få Gustav att ta en sväng hit och käka lunch med mig så jag ska väl gå och klä på mig typ nu. Ikväll ska jag och Nikke se biooo, längtar tills han kommer hem! 
 
På Söndag åker vi!!!!
Följ den röda pilen till den röda cirkeln så hittar ni vårat hotell!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0