20 år gammal tjej

Och bara sådär så är det en tjugoåring som sitter och skriver detta inlägg, helt galet faktiskt. Har faktiskt haft lite åldersnojja tro det eller ej. Men det är nog mer bra än dåligt att fylla 20 bara så ni vet! 
Firad har jag blivit, förra helgen var det släktkalas och nu i helgen så har jag haft party för mina polers och det var hur kul som helst! Så ett stort tack till alla som kom, ni gjorde verkligen min kväll. 
 
Förutom detta så har jag och Nikke varit på våran första dykarlektion och det var riktigt kul, ser verkligen fram emot den här kursen! Ja alltså fick i födelsedagspresent av Nikke att vi skulle ta dykarcert, så kuuul!
 
Nu ska jag käka nå lunch och se lite vamps och lite originals, åker till Arne ikväll och myser. Pusshej.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0