Fina Dagar.

Har haft en supermysig helg i Stockholm med världens finaste kille. Vi har shoppat, ätit go mat, varit på museum och bara haft det skönt. Kan inte med ord beskriva hur lycklig jag är över att ha den människan i mitt liv, jag älskar dig Niklas. 
 
När vi kom hem i söndags så var det bara att käka middag och sen bege sig mot Älvsbyn för att dyka. Det gick faktiskt rätt bra den här gången, svalde inte lika mycket vatten som tidigare och jag börjar känna mig mycket mera bekväm med alla slangar och tuber och grejer. 
 
Kom hem från jobbet kring 3 och nu har jag bara suttit och tagit det lugnt, är så otroligt trött så jag tror att det blir en tidig kväll. Ska tydligen åka skidor imorrn på skolan så jag måste ju vara utvilad. 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0