2013 Från Början

April. Påsklovet tog slut och jag och Nikke var väl mest uppe i fjällen vid den här tiden, firade även att vi hade varit tillsammans i två år med att äta ute och gå på bio. Gjorde även min första tatuering, gick på några arbetsintervjuer och räknade ner dagarna till studenten. Pluggade som en tok och festade lite. 
 
Hopas ni förstår att jag gjorde så mycket mer än det som jag skriver om här.
 
Åh hatar när inte alla bilder är på datorn, jaja några fick ni alla fall ifrån April..
 
Maj. Dagarna gick supersnabbt och jag bara pluggade på för att försöka hinna med alla uppgifter innan det blev dags för våran resa. Vi fick ta hand om Rocky som är familjen Sundströms gulliga vovve medans dom var ute och reste. Jag var lite på bio och bowlade lite grann. Sen firade vi ju såklart mamma och pappa som fyllde år. 
Fixade balbiljetter och livet kändes sådär underbart för ett tag, fram tills det mesta började kännas tungt. 
Spenderade timmar ute i solen med några fina killar och sov över hos min fina Tova. 
Jag lämnade in min sista uppgift på Strömbackaskolan, jag tömde mitt skåp för sista gången och jag och min klass planerade våran studentvecka. Packade min resväska gjorde jag också! 
Såhär glad var jag den 22 maj när jag äntligen var klar med precis allting som hade någonting med skolan att göra!
Bilderna blir i olika storlekar jag vet!
 
Juni. Jag och mina favoriter åkte till Turkiet och vi kom hem bara några dagar innan balen och allt. Vi badade, solade, partajjade och hade det hur bra som helst. Längtar tillbaka till dessa tider!
Studentveckan var helt galen, känns helt overkligt nu när jag tänker efter. Men helt klart lyckad.
Efter studenten så blev det jobb på havsbadet där jag var hela sommaren ända in i augusti. Träffade nya kompisar men trivdes dock inte alls med jobbet så jag slutade där. 
Förutom studenten så tror jag den näst största grejen var att jag och Niklas blev sambos, vi fick faktiskt en lägenhet tillslut! 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0