2013 Från Början

Januari 2013. Även fast det var ett tag kvar innan skolan slutade så bärjade jag ändå kunna se slutet/ljuset i tunneln. Jag och mina finaste bokade en studentresa till Turkiet och jag själv beställde min balklänning. Det var sånna grejer som fick mig så otroligt glad i vintermörkret. 
 
Utöver detta så fyllde jag 19 år och det firade vi såklart. Hade bastukväll med mina tjejor också började jag och pappa även bygga på mitt projektarbete som jag bestämde mig för skulle bli till en båt. 
 
Finaste bilden! 
 
Februari. Hade myskvällar med mina flickor, byggde på mitt projektarbete, shoppade kläder till den bokade turkietresan. Grillade och körde skoter nere vid älven och såg filmer på bio. Hade väldigt många myskvällar för mig själv i min alldeles nya och fina onepiece. Hade det mysigt i fjällen med Nikke och hans familj.
 
 
Mars. Dagarna bara flög förbi och det jag gjorde mest var projektarbete, som faktiskt blev helt klart vid den här tiden. Testade båten det gjorde vi ju såklart också, vid e4an i norrfjärden högg vi upp en vak och sjösatte finbåten, som att den flöt! Förutom detta så var jag väldigt mycket ute, åkte längdskidor, hängde ännu mer i fjällen också fick jag åka helikopter! 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0