Jag fortsätter på min sammanfattning ja.

Juli: Finns inte riktigt så mycket att skriva om Juli egentligen, gick tillbaka och kollade vad jag hade gjort för inlägg men jag hade bara gjort ungefär 5 stycken inlägg under hela juli så om jag ska sammanfatta dessa inlägg så jobbade jag vid den här tiden på havsbadet och jag trivdes inte allt för bra med det. Längtade otroligt mycket till att få flytta ihop med Nikke, ikea besökte jag också med min mor innan flytten. 
 
Augusti: Jag och Nikke fick äntligen nycklarna till våran lägenhet och vi började flytta in. Det tog ett tag innan jag vande mig vid att inte bo hemma, tror inte att jag har vant mig än riktigt. Längtade hem till Arne det gjorde jag och det gör jag än, ibland. 
Förutom flytten så hade jag många fina kvällar med fina vänner, jag och Nikke tog oss också iväg på våran roadtrip. Genom större delen av Norge körde vi, där vi stannade och tältade nån natt. Besökte även Åre för första gången i mitt liv och dit åker jag gärna igen. Vi avslutade våran trip i Ljusdal hos Nikkes mormor och morfar. 
 
 
September: Hade väl lite ångest över att jag inte gjorde någonting om dagarna och att inte veta någonting om sitt liv, hur allt skulle bli. Men klippte mitt hår det gjorde jag och sen lät jag också Nikke färga mitt hår hör och häpna. Jag partajjade lite och jag hängde rätt mycket med Tova. Åkte för första gången till Kroatien med mamma och det var en riktigt härlig resa kan jag säga, åker definitivt dit igen. 
 
 
Oktober: Gick på bio, firade Nikke Anders, Linn och Johan som alla fyllde år i denna månad. Varit på havsbadet och badat och på boda borg och nästan spöat killarna. Skjutit min första fågel och firat halloween. Gått modell för cubus på challange har jag också gjort! 
 
 
November: Partajjade i Borgfors med sjukt roliga människor, shoppade i Luleå med mamma och var på dejt med Nikke. fick en superfin bukett av Nikke helt utan anledning också. Ikea var jag till ännu en gång, men med Nikke. Gick på promenader med anna och for på hotell i Umeå med Nikke. 
 
 
 
December: Badade lite mer på havsbadet och sökte jobb. Var och testade dyka med tuber i Älvsbyn i badhuset där och det var hur kul som helst! Började sakta men säkert att köpa lite julklappar och sen fick jag äntligen se andra delen utav Hobbit filmen. Min första trip till Pajala-gruvan fick jag också göra, riktigt coolt säger jag bara.
Slutligen blev det dags för julafton och nyår. Julafton firade jag först med min släkt och familj hos mormor och morfar och sen hos Nikkes farmor med hans familj. Nyår kunde inte ha blivit så mycket bättre, fick middag hemma hos mamma och pappa och raketerna såg jag och Nikke från hundberget, fick här min första nyårskyss. Det var helt underbart.
 
 
 
Och sådär blev jag äntligen klar, var lite mer jobb än jag trodde att skriva det här. Kan dock inte säga annat än att det här året har varit helt sjukt, sjukt på ett bra sätt. Har fortfarande inte förstått att jag har tagit studenten och allt sånt, men jag har nog aldrig varit så otroligt glad som när jag fick springa ut genom strömbackaskolans dörrar mot en helt ny värld. Även fast den här nya världen inte är riktigt vad jag hade tänkt mig så kan jag inte klaga. Ja det finns dagar när det känns som att ingenting är bra men det finns också dagar där allting är bra, jag måste bara se till att ta vara på dagarna som är bra. 
 
Nu är det januari och jag fyller snart 20, lite svårt att tro faktiskt eftersom att jag känner mig som den barnsligaste människan i världen ibland. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0