4 Dagar kvar

 
Såhär glad är jag över att jag och min kille snart åker till Thailand, och såhär ledsen är jag över att vi snart åker och jag fortfarande har jätteont i min hals.. Var till cederkliniken idag för jag tänkte att jag kanske kunde få en tid  där jag kunde få veta om jag har halsfluss, men istället så ska dom ringa upp till mig efter kl 2 nångång och bedöma om jag ska ha nån tid eller inte. Så då skiter nästan i det, de får gå över av sig själv tror jag. 
 
Har i alla fall varit och lunchat med min mor på stan, vilket var trevligt och gott. Nu sitter jag i soffan och ser lite tv, är så trött hela tiden. Kan väl bero på att jag är lite sjuk faktiskt. Hade väl inte tänkt göra alltför mycket idag, ska söka lite jobb och kanske åka till Luleå på xxl. Får väl se. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0