My Silver Lining - First Aid Kit

Sitter i soffan och lyssnar på musik. Har nyss sett typ 4 avsnitt av Teen Wolf, plus att jag har pratat med Sanna som var förbi här innan hon skulle jobba. Det var trevligt! Ikväll ska jag och mamma på zumba vilket känns bra eftersom att jag inte har gjort många knop idag. Har dock varit och fixat ett nytt pass som man tydligen behöver för att kunna åka till Thailand (längtar!!!!). 
 
I helgen har jag och Nikke varit på bio med Danne och Jenny och sett Dum & Dummare 2, den var faktiskt riktigt kul. Satt där ett tag och bara skrattade åt Jennys skratt. hahah. Sen har vi även hunnit med att festa och att göra absolut ingenting. 
 
Bara för att vi är så fina 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0