2014-10-15

Helo. Igår hjälpte jag pappa med att bygga på ett litet ''hus'' som det är tänkt att typ gräsklipparen eller skotrarna ska stå i. Fick använda spikpistolen och det var rätt kul faktiskt. På kvällen for jag och Johan och spelade innebandy. 
 
Idag åkte jag med mamma in till stan när hon började jobba. Jag tog bilen direkt och for till gymmet, blev dock inte så lång träning men jag är ändå nöjd över det jag orkade med. Har också hunnit med att vara på cederkliniken och bokat in vaccination, en hepatitspruta ska jag ta imorrn. Handlat lite käk har jag också gjort. 
 
Nu sitter jag och ser lite tv och tar det väldigt lugnt. Ska se lite Teen Wolf, lite vamps och kanske lite ph. Ska alltså inte göra sådär jättemycket mer idag hade jag tänkt, inget annat än att hänga med Jenny ikväll i alla fall. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0