Helg och ny vecka

Hej på er! Tänkte summera helgen som har varit lite kort. I fredags så var Nikke ledig från jobbet så vi låg hemma hela dagen och tog det lugnt. På kvällen så for vi och såg the maze runner med ante. Riktigt bra film måste jag säga!

I lördags så for vi ut och cyklade en sväng och sen på kvällen hängde vi med Danne och Jenny, vi käkade gomiddag och spelade spel.

Söndag blev det rätt lugnt. Vi for till Älvsbyn så att jag fick städa medans Nikke kollade på båten lite grann. 

Igår tvättade jag kläder, såg lite serier och var på zumba med mamma. 
Ikväll blir det innebandy också ska jag väl måla mormor och morfars dörr innan det. Får se vad jag mer hittar på. 
Nu ska det tränas!! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0