Måndag

Stockholmsresan var riktigt kul! Vi har ätit god mat, shoppat, varit på skansen och suttit ute på krogar till sent på kvällarna, typ sent i alla fall ;) Igår när vi kom hem så gjorde vi inte så mycket, jag pluggade och sen såg vi en film fram tills jag somnade i soffan. 
Idag har jag varit i Sunderbyn med pappa och jag är jätteglad eftersom att mitt sår som jag har haft på ögat äntligen har läkt igen!! Så på ungefär två veckor kan jag börja använda linser igen och det ska bli jätteskönt. 
Nikke åker till Gällevare idag och det vill inte jag att han ska göra, vill att han ska vara hemma med mig. Börjar på praktik imorrn och jag hade valat att han skulle vara hemma som moraliskt stöd. Är så sjukt nervös! 
Nu har jag nyss sett det nyaste vamps avsnittet och jag tror inte att jag ska göra så mycket idag faktiskt, känner mig rätt sliten och trött. Har haft lite ont i halsen och sådär, så tänkte chilla. 
 
Hoppas ni får en bra vecka, hörshej! 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0