Tisdag

En liten tisdagsupdate kanske, eller vad säger ni? Ja påskhelgen var hur bra som helst, fint väder och fina vänner. Bara grejen att få komma upp till fjällen är sjukt avkopplande. 
Farmors begravning var väldigt fin och även fast det var en sorglig dag så var det samtidigt riktigt kul att få träffa mina kusiner som hade kommit upp från Stockholm. 
 
Jag och Nikke har hunnit ha våran 4-års dag, vi har dock inte firat den än. Men det kanske man inte måste göra varje gång. 
Mitt öga har inte blivit nå bättre, var till sunderbyn igår och det har inte läkt ihop någonting så har fått nya droppar och jag ska dit på måndag igen. Sjukt less är jag. 
Mina två bästa vänner Tova och Anna har fyllt 21 så har firat dom lite grann. 
Nikke har åkt upp till fjällen och jag fick stanna här hemma pga skola och plugg, skittråkigt. 
 
Nu ska jag plugga lite mer och sen ska jag börja bege mig. Vi hörs.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0