Fjärde februari

Hejhej på dig lilla bloggis! Idag är det onsdag och såhär ser jag och min kille ut. 
Har varit en bra dag idag faktiskt. For och tränade med Jenny på korpen imorse, vilket inte var bra eftersom att jag bara får ännu mer beslutsångest över vart jag ska starta ett träningskort.. Men kul var det och det känns som att jag kommer ha träningsvärk imorrn. Har även varit med Tova och vi har ätit sen lunch och varit på carlings där vi shoppade på rean. På uppdrag av Nikke köpte jag sex stycken långärmade tröjor åt han därifrån, snygg var han i varenda en! Jag och Tova hant också med att baka en långpanna med falsk tosca, sjukt goootttt!! 
Nu har jag och Nikke nyss ätit middag och städat undan, vilket är lika med kvällsmys i soffan. Puss på er! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0