-måndag

 
Såhär mycket gotta har jag ätit ikväll med Jenny medans vi har pluggat, var helt okej ändå! 
 
Nu sitter jag här igen och försöker komma på var jag har gjort sen jag skrev sist, det är it alltid så lätt ska ni veta. Men i fredags var vi och åt middag på järnspisen med Jenny och Danne och det var riktigt gott vill jag lova. Sen i lördags så åkte vi till Arnemark och firade lite mors-dag eftersom att pappa jobbade i söndags. Utöver den goda maten så hant vi även med att skjuta lite lerduvor och fiska i älven, bra dag helt enkelt. Igår så åkte vi till Älvsbyn och hälsade på Nikkes föräldrar och lite sånt. 
 
Imorgon har jag prov och jag är nervös, så håll tummarna för mig. Nu ska jag lägga mig i sängen utan min älskling och försöka sova, tycker ej om när han är borta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0